2013. április 3., szerda

Díj :)



Sziasztok! :)
Kaptam 1-1 díjat
Alicia-tól („A legtehetségesebb Novellaírónak”)
Kitty-től („A legtehetségesebb író”)
és Strawberry-től. ♥♥
Nagyon köszönöm Nektek! ♥♥♥♥

1. Tedd ki ezt a díjat a blogodra, és küldd tovább 4 embernek!
2. Kérdezz valamit tőlük!
3. Mondj magadról 4 dolgot! 


Pár dolog magamról
-          imádok vezetni, de sajnos mivel ritkán járok haza, nincs túl sok lehetőségem
-          nagy álmom eljutni Finnországba- tanultam is finnül egy ideig
-          belekezdtem ősszel a német nyelv elsajátításába, de időhiány miatt sajnos háttérbe szorult (pedig nagy álmom beszélni ezt a nyelvet)
-          utálok mosogatni
-          imádom a gyerekeket (pár éve még hallani sem akartam arról, hogy gyerek kerüljön a közelembe), a gyermeki őszinteség magával ragadott
-          szemüveges vagyok, de nehezen tűröm meg magamon, úgyhogy 2 , 5 éve kontaktlencsét hordok
-          nagyon szeretek rajzolni, sokszor, ha tehetném, napokig csak rajzolnék és festenék 
-          egyre jobban visszavágyom a középsuliba :D (pedig nagy álmom vált valóra azzal, hogy felvettek oda, ahova menni akartam)

Strawberry kérdése:
Mikor tudsz a legjobban írni? Vagy mikor szeretsz a legjobban írni? :)
Nagyon jó kérdés.:D Azt tudom, hogy akkor nem, amikor rákészülök. Nekem egyszerűen az nem megy, hogy elhatározom, hogy most pedig írni fogok, és írok. Az a gond, hogy lehetetlen helyeken jön az ihlet, és egyszerűen nem hagy nyugodni. És azért ez egy előadáson, amin minden egyes szó egymásra épül elég idegesítő. És persze, mire hazaérek, nem jut eszembe belőle szinte semmi. :D De imádom például, ha jó idő van, és kiülhetek írni. Olyankor ezer meg ezer ötlet jön. Na meg persze, amikor tanulnom kéne… Nem gondoltam, amikor belekezdtem ősszel az írásba, hogy suli mellett ennyire nehéz lesz. Vagy inkább, hogy emellett ennyire nehéz a suli. :D 

Kérdésem: Mi számodra az "álom munka"?

Nem tudom, hogy ér-e visszaadni, de mivel elég kevés blog van, amit olvasok -viszont azokat imádom- muszáj leszek ;). Egyáltalán nem haragszom meg, ha nem teszitek ki, és nem válaszoltok a kérdésemre sem, nem akarom, hogy a blogotok a sorozatos díjakkal teljen meg, de én Nektek adnám. ♥ Szóval ez inkább csak formalitás, hogy az összes pontot kipipáljam. :D

Akiknek én adnám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése