2012. szeptember 26., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok!

Scarlett néven kívánom ezt a blogot vezetni. Régebben próbálkoztam történeteket írni a Tokio Hotelről. Kettő blogom fent is van a neten, de azok tényleg csak kezdeti szárnypróbálgatások voltak. Most visszaolvasva eléggé nevetségesek. Azóta már egyszer kiléptem ebből a világból, évekig nem is foglalkoztam a zenekarral. De most, a nyár közepén újra kezembe kerültek a régi emlékek. Kíváncsi lettem mi lett tinikorom bálványaiból. Aztán azon kaptam magam, hogy egész nap a Humanoidot hallgatom. Újra és újra elindítottam, nem tudtam betelni velük. És most, amikor unalmas passzív félévemet kéne élnem (ergo tanulnom kellene a következő félévre) elkezdtem újra történeteket szövögetni. Talán már egy kicsit felvilágosultabban, kicsit összeszedettebben látom a dolgokat.
Szeretném, ha olvasná valaki, hiszen azért teszem fel.

Kellemes olvasgatást!

Scarlett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése