2012. október 19., péntek

Új történet - Never say never

Sziasztok!

Ha van rá igény, belekezdek egy új történetbe. :)
Egy kis ízelítő:

…- Anya, anya! Meséld el, hogyan találkoztál apuval!
- Szerelem volt első látásra?- ültek le mellém 8 éves ikerlányaim. Hirtelen azt sem tudtam, mit mondjak, annyira meglepődtem ezeken a kérdéseken. Tudtam, hogy egyszer el fog ez az idő jönni, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar. Mit válaszoljak? Mondjam el az egészet? De hát annyi emlékem van, és nem mind jó… Mire kiszűröm belőle a csodás, rózsaszín felhőbe burkolózó lényeget, biztosan elalszanak és megszülöm a kisfiunkat is. Emily és Kate hihetetlenül büszkék voltak az apukájukra. Hiszen melyik gyerek ne lenne büszke az apukájára, aki egy menő bandával járja a világot? Még ha keveset is találkoztak, hatalmas volt a harmónia köztük. Igaz, hogy igyekezett minél több időt velünk tölteni, de a munka az munka. És én ezt nagyon jól tudtam, amikor összeházasodtam vele. Talán felelőtlenség volt a gyerekvállalás. Még, ha nem is terveztük be, eszünkbe sem jutott, hogy ne tartsuk meg őket. Pedig csak 22 éves voltam, ő meg 23. Egy 23 éves sztárnak szültem gyerekeket. De nem bánom. És ő sem. Ennek így kellett történnie. És most itt ültem két gyönyörű barna hajú kislány között, és elöntöttek a múlt képei. Meséltem, meséltem és meséltem. Sok mindent nem mondtam el, nagyon sok dolgon szépítettem, de a lényeg megmaradt: az apukájuk - és persze ők - jelentik nekem az egész világot. Majd miután elregéltem nekik, amit úgy döntöttem, hogy 8 évesen tudhatnak, ágyba dugtam őket. Kétes érzések között ültem le a kandalló elé egy csésze forró teával, és hagytam, hogy az emlékek utat törjenek maguknak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése